Afsnit #14
Kunderejsen
Kunderejsen
Det er de færreste af os, der opdater et produkt eller en ydelse og straks tænker “det er lige, hvad jeg står og mangler” og køber det øjeblikkeligt. Køb kræver tillid. Derfor går der en proces forud for en langvarig og solid kunderelation.
Det er kunderejsen.
Det er en proces i fem trin, der gradvist modner den potentielle kunde og beviser, at du er værd at investere i, fordi du er dygtig, troværdig og i stand til at skabe en forandring i din kundes liv.
For dig betyder kunderejsen, at du omhyggeligt forvandler din endnu ikke købeklare målgruppe til tifredse, loyale og tilbagevendende kunder. Det er ikke kun godt for din business. Det er også dejligt for dig, der ikke er så pjattet med at trække og flå i folk for at få deres penge.
I denne udgave af ”Selvstændig – og hva’ så?” giver Birgitte Feldborg, der specialiserer sig i virksomhedsudvikling en række råd til, hvordan man gør netop det – driver en vellykket virksomhed.
Mindset, salg, markedsføring, tid, netværk og økonomi er nogle af de vigtigste emner, som hun her når igennem.