Ring på telefon 2033 3227

Blog om

iværksætteri, forretningsudvikling

 og  personlig effektivitet

så du kan gøre en endnu større forskel i din kundes liv uden at gå på kompromis med din frihed

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

Læg en effektiv markedsføringsplan, og få kunderne med i mål

Læg en effektiv markedsføringsplan, og få kunderne med i mål En effektiv markedsføringsplan er helt afgørende for, at du opnår det, du ønsker. For du kan godt markedsføre dig hist og pist, når du lige har tid. Men hvordan vil du guide din kunde i mål, hvis du ikke selv ved, hvor du vil hen…

Hvordan du finder dit ”why” og får det til at skinne igennem i hele din forretning

Hvordan du finder dit ”why” og får det til at skinne igennem i hele din forretning Rigtig mange taler om at finde deres ”why”. Det skal  man simpelthen kende for at inspirere og have den der magnetiske effekt på sin målgruppe.   Måske har du mærket koldsveden, klumpen i halsen og angsten for selv at…

Lær din målgruppe at kende, og få flere af de kunder, du allerhelst vil hjælpe

Lær din målgruppe at kende, og få flere af de kunder, du allerhelst vil hjælpe ”Den, der sælger til alle, sælger til ingen.”   Har du hørt det før?   Måske. Og måske fik det dig til at tænke ”Nååå, nu er jeg med! Jeg skal kende min målgruppe. Super!”   Og hvad så? Hvad…

Hvilken forretningsmodel skal du vælge?

HVILKEN FORRETNINGSMODEL SKAL DU VÆLGE? Rigtig godt spørgsmål! For mig er det en kombination af mange ting: Hvad betyder noget for dig? Og hvilken type person er du? Ekstrovert eller introvert? Hvad vil du gerne med din virksomhed? Tjene mange penge? Gøre en stor forskel for dine kunder? Arbejde med mange eller få kunder? Have…

Vælg din salgskanal og få den sat op

Vælg din salgskanal og få sat den op Langt de fleste konsulenter, coaches og behandlere mangler ikke produkter på hylderne – snarere tværtimod.   Men gang på gang oplever jeg, at de ikke ved, hvordan de skal få deres produkter solgt.   Der er ikke mange af os, der holder af kold canvas eller i…

Sådan får du styr på dine opgaver og tid til at gøre en større forskel for dine kunder

Sådan får du styr på dine opgaver og tid til at gøre en større forskel for dine kunder I dette blogindlæg vil jeg fortælle dig noget om, hvordan du bruger din tid allerbedst som konsulent, coach eller behandler. Ikke fordi det er et særligt spændende emne, men fordi jeg gang på gang oplever, at mine…

Sådan skaber du den forretningsmodel, der tillader dig at gøre en endnu større forskel for din kunde, uden at du skal arbejde mere

Sådan skaber du den forretningsmodel, der tillader dig at gøre en endnu større forskel for din kunde, uden at du skal arbejde mere Har du også oplevet, at du til et netværksarrangement eller til et møde med en samarbejdspartner bliver spurgt om, hvad din forretningsmodel er, og så bliver du i tvivl om, hvad det…

6 trin til at skabe et kerneprodukt, der gør en massiv forskel for din kunde (og giver dig den løn, du fortjener)

6 trin til at skabe et kerneprodukt, der gør en massiv forskel for din kunde (og giver dig den løn, du fortjener) Du har sat dig ned for at skabe dit onlineprodukt, din VIP-dag eller dit coachingforløb, (det jeg kalder et kerneprodukt), men går i baglås for   “hvordan i al verden gør jeg lige…

6 grunde til, at din coachingforretning ikke kan leve uden et kerneprodukt

6 grunde til, at din coaching forretning ikke kan leve uden et kerneprodukt Hanne var tæt på at give op og lukke sin forretning ned. Da vi mødtes i går, var hun dybt frustreret over, at hun arbejder for meget uden at få en ordentlig betaling.   Og hun var træt af ikke at kunne…