Ring på telefon 2033 3227

Blog om

iværksætteri, forretningsudvikling

 og  personlig effektivitet

så du kan gøre en endnu større forskel i din kundes liv uden at gå på kompromis med din frihed

6 trin til at skabe et kerneprodukt, der gør en massiv forskel for din kunde (og giver dig den løn, du fortjener)

6 trin til at skabe et kerneprodukt, der gør en massiv forskel for din kunde (og giver dig den løn, du fortjener) Du har sat dig ned for at skabe dit onlineprodukt, din VIP-dag eller dit coachingforløb, (det jeg kalder et kerneprodukt), men går i baglås for   “hvordan i al verden gør jeg lige…

6 grunde til, at din coachingforretning ikke kan leve uden et kerneprodukt

6 grunde til, at din coaching forretning ikke kan leve uden et kerneprodukt Hanne var tæt på at give op og lukke sin forretning ned. Da vi mødtes i går, var hun dybt frustreret over, at hun arbejder for meget uden at få en ordentlig betaling.   Og hun var træt af ikke at kunne…
Stop timeslaveriet: 5 trin til at tjene mere uden ekstra arbejde

Stop timeslaveriet: 5 trin til at tjene mere uden ekstra arbejde

Stop timeslaveriet – 5 trin til at tjene mere uden ekstra arbejde Blev du selvstændig, fordi du drømte om at gøre en reel forskel for dine kunder?   Fordi du gerne ville have god tid til dine børn, til yoga, meditation eller løbeture?   Og så du kunne planlægge din dag, som det passer til…

Sådan udnytter du sommeren bedst muligt

Har du også luft i din kalender lige nu? Mange af mine kunder oplever, at der er mindre travlt i slutningen af juni måned, at der er helt stille i juli og meget stille i første del af august måned. Gælder det også for dig og din virksomhed? Ja så læs endelig videre. Som konsulent,…

Arbejder din forretning, mens du holder ferie?

En af de ting, som har været udfordrende for mig i næsten al den tid, jeg har været selvstændig, har været, at der jo også er ferier. Altså – jeg elsker at have ferie og holde fri, men problematikken har været, at når jeg så kom tilbage, var det som, jeg skulle starte mere eller…

Hvorfor markedsfører du dig?

Åndsvagt spørgsmål tænker du måske – du markedsfører dig selvfølgelig, fordi du gerne vil have flere kunder i din virksomhed, ikk’? Det er jeg selvfølgelig godt klar over, det er bare alt for ukonkret – stort set alt, hvad vi gør, er jo med henblik på at få (endnu) flere kunder i vores virksomheder. Men…

Tilbyder du egentlig de rigtige produkter?

En af de ting, vi næsten altid taler om, når jeg arbejder 1:1 med mine kunder, er de produkter, som mine kunder tilbyder til deres kunder. Og rigtig mange gange oplever jeg, at min kunde faktisk har et fremragende produkt, som kunderne også er glade for, men min kunde sælger bare ikke nok af dette…

Hvad skal dine produkter koste?

Noget af det, som langt de fleste af mine kunder er i tvivl om, er, hvad deres produkter skal koste. Og ikke mindst om de skal tage det samme i timen/pr. behandling, som “alle andre” gør. Jeg kan godt forstå, hvis du også synes, at det er svært at sætte pris på dit produkt. For…
Er du klar til den 25. maj, hvor den nye Persondataforordning træder i kraft?

Er du klar til den 25. maj, hvor den nye Persondataforordning træder i kraft?

Måske har du allerede hørt om den nye Persondataforordning – også kaldet GDPR, som træder i kraft den 25. maj 2018? GDPR gælder også for dig Hvis ikke, så er det på tide, for den gælder også for dig som iværksætter eller soloselvstændig.Også selv om du synes, at det er besværligt, slet ikke til at…