BLOG OM

Iværksætteri, forretningsudvikling og personlig effektivitet

– så du kan gøre en endnu større forskel i din kundes liv uden at gå på kompromis med din frihed.

DERFOR SKAL DU HAVE EN MARKEDSFØRINGSPLAN 1

Derfor skal du have en markedsføringsplan – også når du er soloselvstændig konsulent, coach eller behandler

Som soloselvstændig har du alle kasketterne på. Du ved godt, at markedsføring er en indiskutabel faktor for at lykkes. Men selvom du er ekspert inden for dit område, er du ikke marketingguru. Og du har faktisk heller ikke for godt tid …   Det giver mig lyst til at spørge dig: Har du egentlig en…

hvorfor synlighed er nøglen til flere kunder

Hvorfor synlighed er nøglen til flere kunder

Du vil gerne have flere kunder i din forretning. Men er det ikke bare et strint i Vesterhavet, når du skaber kortvarig synlighed med endnu et opslag på Facebook?   Det kan virke sådan. Men nej. Ikke hvis du gør det hyppigt og vedvarende.   I dag fortæller jeg dig, hvorfor synlighed er nøglen til…

Overspringshandling

10 typiske overspringshandlinger, der forhindrer dig i at få kunder nok

Overspringshandlinger er vist en velkendt gæst for de fleste. Du skulle bare lige læse et blogindlæg, tjekke nyheder eller gribe en idé til dit næste opslag på Facebook, og så gik dagen på tragisk vis.   Men hvad er en overspringshandling, hvad drejer det sig i virkeligheden om, og hvad betyder det egentlig for din…

Gode idéer

Hvordan prioriterer jeg alle min gode ideer?

Og hvordan arbejder jeg på de gode idéer, der giver mest værdi for mig, mine kunder og min forretning? Det at have (alt for) mange gode idéer er en afde største udfordringer, som rigtigt mange soloselvstændige konsulenter, coaches og behandlere har.   Din hjerne er faktisk en hel idémaskine – nogle kalder det også en…

Sådan finder du dit kernebudskab

Sådan finder du dit kernebudskab

Stivner du også som et rådyr i lygterne på en Renault Scenic, når du bliver bedt om at formulere dit kernebudskab? Hvad pokker er det nu lige, det er?   Det lyder svært. Og det pudsige er, det er lige præcis omvendt. Dit kernebudskab er nemlig pulsen i alt, du gør. Hvad er et kernebudskab?…

Sådan forkæler du dine kunder, så de vender tilbage igen og igen

Sådan forkæler du dine kunder, så de vender tilbage igen og igen

Kunderejsens femte og sidste trin handler om tilbagevendende kunder.   Kunderejsen har nået sit klimaks. Din kunde har købt i din butik.   Kachiiing!   Hvad gør du så nu?   Drikker bobler, laver badutspring og går i gang med at skaffe nye kunder?   Eller engagerer dig i dem, du allerede har?   Selvfølgelig…

Sådan-inviterer-du-kunden-til-at-købe

Sådan inviterer du kunden til at købe – uden at føle dig som Sælger Helga

Når du har tiltrukket, engageret og styrket relationen til din potentielle kunde, er det endelig tid til at invitere til et køb. Se, hvordan du nedbryder de sidste købsforbehold – uden at føle dig som Sælger Helga.

Sådan-skaber-du-en-stærk-og-loyal-kunderelation

Sådan skaber du en stærk og loyal kunderelation

I har haft øjenkontakt. Nu er det for alvor tid til at date og vise, hvordan du bjergtager din næsten købemodne kunde.

Sådan-engagerer-du-mulige-kunder

Sådan engagerer du mulige kunder med en god freebie og webinar

Kunderejsen trin 2 Forestil dig, du slentrer en tur op ad strøget. Du kigger på vinduer – nogle mere farverige end andre. Særligt ét får dig til at stoppe op. Også i dag. Du skal ikke købe noget. Men du vil gerne ind at snuse i butikken. Vide lidt mere. Lære den bedre at kende.…