Ring på telefon 2033 3227

Blog om

iværksætteri, forretningsudvikling

 og  personlig effektivitet

så du kan gøre en endnu større forskel i din kundes liv uden at gå på kompromis med din frihed

Kunderejse

5 simple trin til en kunderejse, der forvandler ”Jeg kigger bare” til ”Hvornår har du tid igen?”

5 simple trin til en kunderejse, der forvandler”Jeg kigger bare” til ”Hvornår har du tid igen?” Synes du også, det er drønsvært at springe ud i ansigtet på din målgruppe og servere dit salgsbudskab? Selv online?   Det er bare ikke dig. Du vil hjælpe – ikke flå i folk og kaste kvalme salgsargumenter efter…

Forretningsudvikling

Du er direktør: Påtag dig rollen, og sæt tid af forretningsudvikling

Du er direktør: Påtag dig rollen og sæt tid af til forretningsudvikling hver eneste uge Som soloselvstændig har du alle kasketterne på.   Du er både sekretær, kundeservice, rengøringsassistent, den, der kommer med morgenbrød, social media-manager, webmaster, konsulent/behandler, økonomiafdeling og administrerende direktør. Det er altså også dig, der skal lave forretningsudviking – gerne hver eneste…

Få styr på økonomien

Få styr på økonomien som (solo)selvstændig

Få styr på økonomien som (solo)selvstændig Kender du de dage, hvor man sætter en god kop kaffe over, åbner computeren og så bare kaster sig over det ene forførende bilag efter det andet? Lige tjekker op på sit budget og lægger en plan for, hvordan man når sine økonomiske mål og får styr på økonomien?…

Læg en effektiv markedsføringsplan

Læg en effektiv markedsføringsplan, og få kunderne med i mål

Læg en effektiv markedsføringsplan, og få kunderne med i mål En effektiv markedsføringsplan er helt afgørende for, at du opnår det, du ønsker. For du kan godt markedsføre dig hist og pist, når du lige har tid. Men hvordan vil du guide din kunde i mål, hvis du ikke selv ved, hvor du vil hen…

Hvordan du finder dit why

Hvordan du finder dit ”why” og får det til at skinne igennem i hele din forretning

Hvordan du finder dit ”why” og får det til at skinne igennem i hele din forretning Rigtig mange taler om at finde deres ”why”. Det skal  man simpelthen kende for at inspirere og have den der magnetiske effekt på sin målgruppe.   Måske har du mærket koldsveden, klumpen i halsen og angsten for selv at…

Lær din målgruppe at kende

Lær din målgruppe at kende, og få flere af de kunder, du allerhelst vil hjælpe

Lær din målgruppe at kende, og få flere af de kunder, du allerhelst vil hjælpe ”Den, der sælger til alle, sælger til ingen.”   Har du hørt det før?   Måske. Og måske fik det dig til at tænke ”Nååå, nu er jeg med! Jeg skal kende min målgruppe. Super!”   Og hvad så? Hvad…

Forretningsmodel

Hvilken forretningsmodel skal du vælge?

HVILKEN FORRETNINGSMODEL SKAL DU VÆLGE? Rigtig godt spørgsmål! For mig er det en kombination af mange ting: Hvad betyder noget for dig? Og hvilken type person er du? Ekstrovert eller introvert? Hvad vil du gerne med din virksomhed? Tjene mange penge? Gøre en stor forskel for dine kunder? Arbejde med mange eller få kunder? Have…

Vælg din salgskanal

Vælg din salgskanal og få den sat op

Vælg din salgskanal og få sat den op Langt de fleste konsulenter, coaches og behandlere mangler ikke produkter på hylderne – snarere tværtimod.   Men gang på gang oplever jeg, at de ikke ved, hvordan de skal få deres produkter solgt.   Der er ikke mange af os, der holder af kold canvas eller i…

Sådan får du styr på dine opgaver og tid til at gøre en større forskel for dine kunder

Sådan får du styr på dine opgaver og tid til at gøre en større forskel for dine kunder

Sådan får du styr på dine opgaver og tid til at gøre en større forskel for dine kunder I dette blogindlæg vil jeg fortælle dig noget om, hvordan du bruger din tid allerbedst som konsulent, coach eller behandler. Ikke fordi det er et særligt spændende emne, men fordi jeg gang på gang oplever, at mine…