BLOG OM

Iværksætteri, forretningsudvikling og personlig effektivitet

– så du kan gøre en endnu større forskel i din kundes liv uden at gå på kompromis med din frihed.

Gode idéer

Hvordan prioriterer jeg alle min gode ideer?

Og hvordan arbejder jeg på de gode idéer, der giver mest værdi for mig, mine kunder og min forretning? Det at have (alt for) mange gode idéer er en afde største udfordringer, som rigtigt mange soloselvstændige konsulenter, coaches og behandlere har.   Din hjerne er faktisk en hel idémaskine – nogle kalder det også en…

Sådan finder du dit kernebudskab

Sådan finder du dit kernebudskab

Stivner du også som et rådyr i lygterne på en Renault Scenic, når du bliver bedt om at formulere dit kernebudskab? Hvad pokker er det nu lige, det er?   Det lyder svært. Og det pudsige er, det er lige præcis omvendt. Dit kernebudskab er nemlig pulsen i alt, du gør. Hvad er et kernebudskab?…

Sådan forkæler du dine kunder, så de vender tilbage igen og igen

Sådan forkæler du dine kunder, så de vender tilbage igen og igen

Kunderejsens femte og sidste trin handler om tilbagevendende kunder.   Kunderejsen har nået sit klimaks. Din kunde har købt i din butik.   Kachiiing!   Hvad gør du så nu?   Drikker bobler, laver badutspring og går i gang med at skaffe nye kunder?   Eller engagerer dig i dem, du allerede har?   Selvfølgelig…

Sådan-inviterer-du-kunden-til-at-købe

Sådan inviterer du kunden til at købe – uden at føle dig som Sælger Helga

Når du har tiltrukket, engageret og styrket relationen til din potentielle kunde, er det endelig tid til at invitere til et køb. Se, hvordan du nedbryder de sidste købsforbehold – uden at føle dig som Sælger Helga.

Sådan-skaber-du-en-stærk-og-loyal-kunderelation

Sådan skaber du en stærk og loyal kunderelation

I har haft øjenkontakt. Nu er det for alvor tid til at date og vise, hvordan du bjergtager din næsten købemodne kunde.

Sådan-engagerer-du-mulige-kunder

Sådan engagerer du mulige kunder med en god freebie og webinar

Kunderejsen trin 2 Forestil dig, du slentrer en tur op ad strøget. Du kigger på vinduer – nogle mere farverige end andre. Særligt ét får dig til at stoppe op. Også i dag. Du skal ikke købe noget. Men du vil gerne ind at snuse i butikken. Vide lidt mere. Lære den bedre at kende.…

Sådan tiltrækker du nye kunder

Sådan tiltrækker du nye kunder

Kunderejsen trin 1: Er du frustreret over at bruge enormt meget tid på at tiltrække nye kunder – uden at de bider på? Spild af tid og spild af tro på, at det, du gør, virker. Men måske forsøger du at sælge, før kunden er klar til at købe?   Når du tiltrækker nye kunder…

Vigtigste opgave

Hvad er din vigtigste opgave i dag?

I sidste uge havde jeg en klient Maja, som startede sessionen med at beklage, at hun ikke havde nået de opgaver, som vi havde aftalt, at hun skulle lave til denne session.   I det hele taget oplevede Maja, at hun ikke havde nået noget som helst i den forløbne uge.   Maja oplever, at…

Kopi af Jannie Falkenberg (2)

Har du styr på, hvor mange kunder du skal have for at nå dit økonomiske mål?

Spekulerer du nogensinde over, hvor mange kunder du skal have for at nå dit økonomiske mål? Og hvis ikke du har kunder nok, hvad pokker gør du så ved det? Det gør ondt i maven, når man mangler overblik – og særligt, når man ikke føler sig i stand til at ændre det. Det kan…