Ring på telefon 2033 3227

Drømmer du om,

AT DU LANGT OM LÆNGE KAN LEVE GODT AF DIN VIRKSOMHED

– og samtidig have tid og overskud til alt det andet, der også er vigtig for dig?

Bruger du alt for mange timer i din virksomhed, uden at du får det ud af det, som du drømmer om? Og går det ud over din familie? Eller nedprioriterer du andre ting, som også er vigtige for dig?

Så er denne intensive forretningsudviklingsdag lige noget for dig.

Denne intensive forretningsudviklingsdag er udviklet til dig, som har været selvstændig i nogen tid og som har udfordringer med at leve af din virksomhed og som føler, at du arbejder hele tiden uden at nå de ting, som du gerne vil.

Efter denne intensive forretningsudviklingsdag vil du være i stand til at:

  • Skabe værdi for de kunder, der helt præcist matcher dig og dine værdier

  • Vide helt præcist hvordan du markedsfører og sælger dine produkter

  • Prioritere dine opgaver, så du ret faktisk får taget de vigtigste og største skridt hen i mod en succesfuld virksomhed

  • Have en specifik og konkret plan for det næste år i din virksomhed samtidig med, at du har fået både modet, ideerne og værktøjerne til at føre den ud i livet

  • Bygge dine produkter, så det du tilbyder, skiller sig ud og klart afspejler, hvem du er, og hvad du er bedst til

  • Ændre dine overbevisninger om salg og markedsføring så det bliver lige så sjovt som at levere dine ydelser.

Vi tilretter dagen, så den passer præcist til de udfordringer, som du står overfor, men højst sandsynlig vil vi komme rundt om alle eller de fleste af elementerne i modellen nedenfor:

Fra overvældet til overskud - 9 enkle trin til succes som soloselvstændig

I løbet af dagen kommer du igennem:

Skab dit stabile fundament

Vi kigger på, hvorfor du egentlig blev selvstændig, og hvordan det passer til der, hvor du er lige nu med din virksomhed. (Mission)

Herefter taler vi om dine drømme for din virksomhed og for dit liv i det hele taget, for begge dele er vigtige, hvis du skal trives og leve det liv, du drømmer om. (Vision).

Når du har defineret din mission (dit hvorfor) og din vision (hvor vil du hen), så er det dine værdier, vi skal arbejde med. Det er faktisk dine værdier, der styrer, hvilke arbejdsmæssige og private mål, du sætter dig, hvilke beslutninger du træffer, og hvad du vælger at bruge din tid på.

Du skal derfor bruge dine værdier som et pejlemærke til at navigere efter, når du skal træffe valg i dit liv.

Du finder frem til, hvad der er vigtigt for dig, og hvad der helt fundamentalt skal være til stede, for at du trives og oplever arbejdsglæde og livskvalitet. Når du ved det, kan du designe din virksomhed og dit liv efter det.

Samtidig har du et kompas at navigere efter, hver gang du skal træffe vigtige valg for din virksomhed og i dit private liv.

Find din ideelle kunde

Du har sikkert hørt talemåden ”den der sælger til alle, sælger til ingen”, og det er sandt. Det er nemlig rigtigt svært at målrette dit budskab til kunder, der er meget forskellige og forsøger du alligevel, bliver dit budskab ikke særligt konkret.

Hvis du ikke allerede har et præcist billede af din idéelle kunde, finder vi frem til ham/hende, sådan at du går hjem med et knivskarpt billede af, hvem det er, og hvad han eller hun interesserer sig for og har udfordringer med

Formuler dit kernebudskab

Hvis din ideelle kunde ikke forstår, hvad det er, du kan tilbyde hende, eller hvis hun tror, at hun ikke kan bruge det, du tilbyder til noget, så får du aldrig chancen for at hjælpe hende.

Derfor skal du kommunikere rimelig præcis og konsistent, når du kommunikerer til og med dine ideelle kunder, sådan at de er helt klar over, hvad du kan hjælpe dem med.

Er dit budskab ikke knivskarpt, så formulerer vi det, sådan at du fremadrettet ved, hvordan du kommunikerer dit budskab.

Sammensæt dine unikke produkter

Du har nogle kerneprodukter, som du sælger til dine kunder. Når du skal udvikle din virksomhed til det næste niveau, skal du overveje, om du skal have flere produkter eller variationer af produkter på hylden, sådan at du kan tiltrække ny kunder og sælge mere til dine nuværende kunder.

 

  • Hvilke produkter sælger du i dag?
  • Og til hvilken pris?
  • Hvilke produkter kan du bedst lide at levere?
  • Hvordan kan du sælge endnu flere af dem?
  • Hvilke produkter mangler du evt. i din virksomhed for at kunne øge din indtjening?

 

Alt det (og sikkert meget mere) arbejder du på i løbet af dagen.

Lav din ultimative freebie

Næsten lige meget hvad det er, du sælger, så har du brug for at tiltrække kunder til din virksomhed online. Den bedste måde, du kan gøre det på, er ved at forære noget væk som betaling for din potentielle kundes mail-adresse. Det kalder man en freebie eller en leadmagnet.

Freebies eller leadmagnets er en virkelig enkel og nem måde at opbygge din nyhedsbrevsliste på og begynde med at kommunikere med din målgruppe, men KUN, hvis du giver dem noget, som de VIRKELIG, som i VIRKELIG gerne vil have.

Vælg dine salgs- og markedsføringskanaler

Når du har et klart billede af din ideelle kunde, bliver det let for dig at finde de rigtige platforme for din markedsføring, sådan at du kan arbejde fokuseret der, hvor dine kunder er.

Mange selvstændige har ikke salg som deres yndlingsdisciplin, men uden salg ingen virksomhed. Derfor skal vi også rundt om dit salg.

Vi finder frem til den måde, der fungerer bedst for dig og dine kunder, når du skal sælge dine produkter.

Sæt din salgskanal op

Dine kunder skal lære dig at kende og få tillid til, at du kan hjælpe dem med deres problem, før de overhovedet vil overveje at købe noget af dig. Dette skal du have i baghovedet, når du beslutter dig for, hvordan din salgskanal skal sættes op.

På strategidagen arbejder vi at sætte din salgskanal op, sådan at du mest effektivt får dine ideelle kunder til både at kende dig, få tillid til dig og i sidste ende købe af dig.

Brug din tid rigtigt

Hvis du også skal have tid til andet end at arbejde, så skal du bruge din tid rigtigt.

Du skal prioritere, estimere og med omhu vælge, hvad du bruger din tid på, og hvad du skal fravælge.

På strategidagen får du konkrete værktøjer til at bruge din tid rigtigt.

Styr din økonomi fremadrettet

Som det sidste laver vi en strategi og en plan fremadrettet, sådan at du helt præcist ved, hvad du skal gå hjem at gøre i morgen, om en uge, om en måned og om 6 måneder.

Din strategi og din plan er naturligvis udarbejdet ud fra din situation og din virksomhed, men vil indeholde din digitale strategi, din markedsføringsplan, din indkomstplan og planer for evt. nye produkter – og vigtigst af alt, vi laver planen, så du helt præcist ved, hvornår du skal lave hvad, og i hvilken rækkefølge du skal arbejde med de forskellige opgaver, sådan at du kommer helt i mål med din fremtidige strategi og plan, uden at du behøver at knokle hele tiden.

På den måde øger du din indtjening, sådan at du kan leve godt af din virksomhed og samtidig have tid og overskud til alt det andet, der også er vigtigt for dig.

Sådan foregår det

Vi mødes på Hotel Skanderborg Park kl. 10.00
og arbejder så intensivt og koncentreret frem til kl. 16.00.

Hotel Skanderborg Park ligger smukt ved Skanderborg Sø. Gennem dagen vil der være fuld forplejning. Det er vigtigt at give hjernen brændstof under en intensiv og koncentreret dag. Derfor sørger hotellet for vores forplejning hele dagen med sunde, lækre og spændende måltider, baseret på lokale råvarer fra Østjylland og Midtjylland med smag, saft og kraft. Du kan læse mere om hotellet her: http://www.skanderborgpark.dk

 

I løbet af dagen guides du til at finde årsagerne til, at det endnu ikke er lykkedes for dig at få den succes med din virksomhed, som du drømmer om, vi ser på dine forhindringer og på, hvordan du kan optimere din forretning.

Du får inspiration, værktøjer og konkrete arbejdsark, sådan at du bliver helt afklaret og bevidst om, hvordan du skal udvikle din forretning, så du kan leve godt af den og også have tid og overskud til det, der også er vigtigt for dig.

Hvem er Birgitte Feldborg?

Din sparringspartner og mentor er forretningsudvikler, underviser og forfatter Birgitte Feldborg.

 

Jeg brænder for at undervise og rådgive dedikerede iværksættere og selvstændige og på den måde være med til at igangsætte og udvikle deres virksomhed og se dem blive klar over, hvordan de kan tage det næste skridt i deres virksomhed, sådan at de både kan have en succesfuld virksomhed, penge nok og tid og overskud til alt det, der er vigtigt i deres liv.

Da jeg startede som selvstændig, gik jeg konstant rundt med følelsen af, at jeg var bagud, at jeg havde mistet overblikket, og jeg havde altid dårlig samvittighed. Jeg følte, at jeg svigtede både min familie og min virksomhed - at jeg ikke gjorde det godt nok hverken privat eller arbejdsmæssigt.

Jeg tjente heller ikke særlig mange penge – og på et tidspunkt overvejede jeg, om det overhovedet var muligt for mig at tjene penge nok og få succes med min virksomhed, samtidig med, at jeg også havde tid og overskud til mine 5 børn og min mand.

Samtidig kunne jeg slet ikke se mig selv i et lønmodtagerjob igen, så jeg besluttede mig for, at jeg VILLE finde en vej og en løsning, sådan at jeg kunne leve godt af min virksomhed OG samtidig have tid og overskud til min familie.

 

Så det fandt jeg.
Og derfor ved jeg, at du også kan få det!

Er du klar til:

  • At flytte din forretning til det næste niveau og nå den målsætning, som du indtil nu kun har drømt om?

  • Modtage eksklusiv sparring og feedback fra en, der har gået vejen selv?

  • At investere den tid og energi, der er nødvendig for at tage det næste skridt i din virksomhed?

  • At gøre noget andet, end det du hidtil har gjort?

DIN INVESTERING

kr. 8.000,-

ekskl. moms

– for 1 dags intensiv forretningsudvikling, der gør, at du fremadrettet kan leve godt af din virksomhed

EFTER DENNE DAG HAR DU

  • Indsigt i egne kompetencer, værdier og motivation, og en tro på, at din virksomhed kan lykkes

  • Et tydeligt koncept og en klar plan for din virksomhed

  • Værktøjerne til at drive en forretning på dine præmisser

  • En komplet produktportefølje, en klar prisstruktur, varer på alle hylder (fra det gratis til det eksklusive) samt indsigt i, hvordan du skaber mersalg.

  • Værktøjer til at markedsføre og sælge dine produkter.

Er du klar til at tage din forretning til det næste niveau?

Så skynd dig at kontakte mig på birgitte@birgittefeldborg.dk eller på telefon 2033 3227, sådan at du hurtigt kan komme i gang med at udvikle din virksomhed.